ponedeljek, 26. julij 2010

26.7.2010

Kot sem že napovedal, časa za kakšno pametno objavo resnično ni, tako da če imate kakšno vprašanje, mi ga pošljite na že obajvljena e-mail naslova.

Torej, kar se tiče negativnih reakcij, nič čudnega (op.a. pogled na komentarje pod prejšnjo objavo). Ljudje so dan danes navajeni, da jih vsakdo želi, po domače povedano "nategniti" za njihov težko prigarani denar. Sam nimam tega namena in menim, da je ta blog namenjen tistim, ki imajo zadostno banko in stavljajo tam nekje od 50€ in več po posamezni stavi. Za druge se resnično takšna oblika ne izplača.

Kljub vsem kritikam, pa menim, da 100€ ni precej, sploh glede na količino vloženega dela in kakovost tipsterjev s katerimi sodelujem ter nenazadnje števila napovedi ki se bodo prejemale mesečno. Prac tako, napovedi ne boste prejemali samo od mene, temveč od večjega števila tipsterjev, ki vsak pokriva svojo športno disciplino oz. ligo v določenem športu.

Kot vedno, kritike v komentarje, vsa vprašanja pa na e-mail.


9 komentarjev:

  1. Pa koga maš ti za norca?Napisal si ,da boš do 15 avgusta objavljal free testno (en mesec)...pa do zdaj razen par public betov nisem zasledil nič pametnega,poleg že splošno znanih zadev o stavljenju ,vložkih ipd..in kar se mreženja-povezav z ljudmi tiče ,ga imamo vsi ,ki se kolikor toliko resno ukvarjamo s stavami...skratka nič revolucionarnega,nobene transparentnosti,skratka mene nisi prepričal....z ostalimi sodelujočimi pa vso srečo,jo boš očitno potreboval

    OdgovoriIzbriši
  2. se strinjam s prejšnim komentarjem. do sedaj nisi pokazal niti ene res dobre analize oziroma picka. blo je le nekaj public betov, ki jih resni tipserji ne bi igrali drugače. če boš 1 mesec redno dnevno objavljal picke ki bi bili drugače namenjeni tistim ki bi plačali in boš uspešen, potem bi se mogoče še dalo komu dat 100€. drugače pa upam da vsi vidijo tele komentarje tule spodaj in premislijo preden ti nasedejo. bolše picke dobiš če se prijaviš na kak javen stavni forum in malo slediš analize drugih

    OdgovoriIzbriši
  3. no jaz se strinjam s drugimi komentarji tudi mene nisi prepričal,jaz ti samo to rečen če maš ti več kot 10let izkušnje no tudi jaz jih imam zato menim da si vzameš 1teden časa in na blogu objaviš vsak dan tekme da boš naš prepričal v svoj uspeh in česa si sposoben.
    Če hočeš 100€ me 100% prepričaj.

    tako jaz menim in tudi drugi

    OdgovoriIzbriši
  4. se podpišem pod te komentarje!!

    OdgovoriIzbriši
  5. pridite na drugi blog http://mojtip1x2.blogspot.com/
    tam boste dobili vsak dan napovedi

    OdgovoriIzbriši
  6. hehe :D Če hočeš naš denar in zaslužiti miško se trudi s svojo spletno stranjo da bodo vsako minuto sveži rezultati.. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. DREK SI...... js bi te s pištolo Spucal s tega sveta ker si PES!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ja zakaj ga zdej vsi neki drkate sej mu še niste niti centa dal pa ga že neki žalte .Drugače bi bilo če bi mu plačali že 100evrov pa potem nebi niti z stavami tega nazaj dobl .Tako mu pa ne morete čisto nič srat ker če vam daje brezplačne nasvete in če še zadanete nevem kaj bi še radi .povem vam samo nekaj 100% tipserja ni in ga ne bo nikoli So pa eni tipserji zares dobri in se da z njihovimi napovedi-nasveti zares dobro zaslužit

    OdgovoriIzbriši
  9. http://www.wettnetzwerk.com/wett-bonus

    OdgovoriIzbriši