nedelja, 20. junij 2010

21.6.2010

Za nami je precej zanimiv vikend kar se tiče nogometa. Sploh v petek je bilo napeto, ko na žalost našim ni uspelo obdržati prednosti priigrano pred polčasom in si že zagotoviti mesta v osmini finala. Pa vseeno, osebno sem mnenja, da je ogromen uspeh, da je ta reprezentanca pokazala svojo kvaliteto in potencial z dosedanjimi predstavami ter seveda že z samo uvrstitvijo na SP. Pa čeprav verjamem, da si bodo Angleži močno lomili zobe na nas, saj roko na srce, niso dosedaj prikazali ne vem kako dobre igre. In če bo Capello vztrajal pri Heskeyu (ki ga kot kaže ne zna zabiti niti v domači postelji) in ne bo v igro dal hitrega Defoeja, imamo velike možnosti, da izvlečemo vsaj remi. Edino kar me malce skrbi je fizična pripravljenost naših, ki se je pokazala v zaključku tekme z Ameriko.

Tekma med Anglijo in Slovenijo je glede na postavljene kvote (op.a. govorim o azijskem hendikepu) izjemno zanimiva iz stavnega vidika (čeprav sem nekako proti stavljanju na reprezentačne tekme in bi rad omenil en zanimiv podatek, ki govori o tem, da je najslabše stavljati na tekme reprezentanc, pokalne tekme ter evropske pokale. Po statistiki, ki sem jo prejel od enega najmočnejših stavcev iz Azije je zelo težko, na dolgi rok delati profit na teh tekmah).

Če se vrnem na sam blog in vse, ki ste mi pisali na e-mail. Opravičujem se ker nisem odgovoril, vendar lahko do hotmaila pridem le preko telefona, kjer je odgovarjanje oteženo. Kot sem omenil, nisem računalniški genij, bolj ali ne, mi je računalnik španska vas, zato se niti ne bom utrujal z iskanjem rešitev, temveč bom počakal da e-mail začne spet normalno delovati (res se mi ne sanja kaj bi bilo narobe). Vsi, ki ste pisali, pa boste takrat tudi dobili odgovore.

No, da zaključim, v teku dneva bom napisal nekaj o Aijskem hendikepu (Asian Handicap), za katerega menim, da pomeni kvalitativni preskok v stavljanju vsakega posameznika in ga enačim z tem da stavec preneha stavljati na kombinacije in se posveti stavljanju na singl, torej na posamezne stave. Upam, da dobim tudi kakšno dobro napoved, saj je že en teden od kar sem objavil nekaj kar bi lahko prineslo profit.


Ni komentarjev:

Objavite komentar