sreda, 23. junij 2010

24.6.2010

Zgodilo se je kar se je pač zgodilo. Na žalost Slovenija tokrat ne gre naprej, vendar moje osebno mnenje je, da smo se na tem prvenstvu pokazali v dobri luči in verjamem, da je cela nacija ponosna na naše fante in pa seveda na Matjaža Keka, ki je prehodil trnovo pot, od prevzema reprezentance, ki je bila takrat v razsulu, pa do zakulisnih igric, ko ga je Zavrl hotel zamenjati s Katancem, kljub dobrim rezultatom in dobri igri, vse do uvrstitve na SP in odličnih predstav v Južni Afriki.


Seveda bi se lagal če bi rekel, da me gol Američanov ni zlomil, vendar takšen je šport, nepredvidljiv in dokler tekme ni konec, je preuranjeno odpirati šampanjec oz. v primeru športnih stav, šteti zasluženega denarja.


No, prav tako se je včeraj zaključil tenis med Bakkerjem in Giraldom, ki ga je po dveh dneh nažalost dobil Bakker z zmago v zadnjem nizu 16-14. Žal mi je za izgubljenim denarjem, še bolj zaradi slabega nasveta, vendar stava je bila priporočena s strani 3!! tipsterjev, ki se ukvarjajo izključno z moškim tenisom. Vse skupaj pa je znova dokaz, da ni stave ki bi bila sigurna in da niti najboljši tipsterji na svetu nimajo kristalne krogle.


Bolj kot poraz Giralda pa me je negativno presenetil komentar na blogu, ki ga bom kar citiral:


»Zgubil 200€, Bakker je zmagal, sem že čez 1k € v minusu, bom vložu še zadnjih 100€ in te bom dobro premislil kam bom vložil, da vsaj pridem do 500€ minusa«.


Najprej naj povem, da mi je zelo žal za stavčev izgubljen denar. Vendar pa me bolj kot to da je bila stava izgubljena, skrbi kako dotični »anonimni« stavec, upravlja s svojo banko. Iz napisanega se da razbrati, da je pred stavo imel banko v višini 300€, na tekmo tenisa pa je stavil 200€, kar predstavlja 66% celotne banke. To je ena izmed dveh največjih napak ki jo stavci počnejo in prav zaradi tega, je toliko stavnic, ki mastno služijo in po podatkih ki jih imam je prav/tudi zaradi takšnih napak 98% tistih ki na stavah izgubljajo denar in le 2% tistih, ki na stavah zaslužijo.


Obenem se da iz napisanega razbrati še, da stavec lovi izgubljen denar (t.i. chasing losses), to je ob zgoraj omenjeni napaki, najpogostejša napaka stavcev, predvsem tistih, ki še nimajo zadosti izkušenj. Priznam, tudi sam sem bil tak, vendar na žalost nisem imel nikogar ki bi mi z napotki na začetku pomagal, tako da sem šele na lastnih izgubah spoznal, kako se je treba  »vrteti« v tem poslu.


Mislil sem napisati nekaj o stavnicah, vendar menim, da je bolj pametno napisati nakaj o strategiji stavljanja in tem kako upravljati z banko. Zato danes pričakujte članek o tem.


Če imate kakšno vprašanje, pišite na:



Ni komentarjev:

Objavite komentar